Wednesday, November 26, 2014

BOBEK IN UK (zápis 9)

Bojím sa, že ak nenapíšem dnes, zajtra už to nebude ono.
Včera sme šli do Plymouth. Vybaviť nejaké nutné papierovačky a keď bolo všetko hotové, zamotali sme sa v neďalekom obchodnom centre. Ak napíšem, že tam bolo kníhkupectvo, asi budem znieť viac menej smiešne, lebo veď v obchodných centrách zvyknú byť kníhkupectvá....,ale neviem ako ináč to napísať....než....bolo tam KNÍHKUPECTVO ! Asi v ničom iné ako ostatné bežné anglické kníhkupectvá...,ale pre mňa, ktorá tak dlho iba sondovala po nete a slintala po božsky ilustrovaných detských knihách a ktorá len toť nedávno takmer dva mesiace čakala, až mi dôjdu knihy o Spotovi pre Jorika z istej nemenovanej slovenskej internetovej predajne....tak pre mňa to bolo kníhkupectvo s veľkým K! Strácala som sa v ňom. Doslova a do písmena. Chcelo sa mi plakať, zastaviť čas, smiať sa a tancovať...chytať každú knihu do rúk, voňať ich, listovať.... len Jorik mi nedovolil nadobro odletieť, lebo neprestajne na neho trebalo dávať pozor, aby sa neprehryzol obalmi a nespôsobil viac smútku ako radosti. Ako suvenír som si odniesla toto hľa:
 
...prekrásnu knihu o výrobe bábik(je v nej aj Danita, ktorú už dlho potajme obdivujem:).
 
A aby môjmu nadšeniu nebol koniec...., cestou späť sme zistili, že parkujeme pri Hobby Crafte a to som už mohla rovno skolabovať:). Možno to znie ,že si robím žarty...ale nerobím. Všetky tie vlny, nite, korálky, papiere, farby, štetce,knihy, farbičky,skicáre....menujte...mali ich všetky!!!
 
 
Dlho predlho som vyberala tie správne farby...,aby to naša kreditka prežila.
 
 
Tejto sobej stuhe som nedokázala odolať....
 
Jedno s druhým,toto je pohľad do igelitky plnej pokladov.
Ak sa pýtate, čo je to to sivé dole naľavo, tak to sú rukavičky....z Primarku. Nuž, tiež som nevedela odolať....
 
 
Odrazu sa cítim zodpovedná....lebo všetka táto krása čaká na svoj druhý život. Je teraz v mojich rukách, aby nebol premrhaný(len tak na margo, tento pocit zodpovednosti cítim aj vtedy, keď začínam písať prvú stranu v akomkoľvek zošite....čosi ako - vypíšem ho a dám mu to, čo si zošit zaslúži? byť vypísaný po poslednú stranu? ).
Teším sa....ešte i teraz mi srdce tlčie radosťou.
Majte i vy rovnako šťastný deň !
 
 
Cink...cink...cink!
 
 

 
 
 
 

2 comments:

  1. Tesim tesim s Tebou
    tie rukavice tisko zavidim ;)

    ReplyDelete
  2. juj ale to nemusíš:) kúpime a po niekom sa pošlú. za 2libry ,no nekúp to:)

    ReplyDelete