Monday, November 10, 2014

BOBEK IN UK (zápis 4)

Padá na mňa únava. Je za osem minút sedem ráno, mala by som byť viac než len čulá, ale vstala som čosi po druhej a po tom, čo som nakojila Jorika, dala mu lieky(nuž áno, bojujeme s nádchou) a vyvenčila Holly, som sa už do postele nevrátila. Prebral ma silný vietor a dážď ,čo vonku stále úraduje. Holly najskôr vôbec nepotrebovala ísť von. Občas to robí....Kým sa vypišala, premokla som. Tak som sa prezliekla a ostala sedieť pred telkou s háčikom v ruke. Rada by som pridala aj fotku, ale zdá sa , že môj počítač so mnou odmieta spolupracovať.
Háčkovanie je neuveriteľný relax! Teším sa, že som našla háčik. Z neznámych dôvodov som ho strčila medzi lieky. Zdá sa, že Jorikova choroba bola predsa len v niečom dobrá:).
Pracovala som aj na denníčkoch, už obšívam druhý. Ani tu vám fotku nemôžem ukázať, keďže môj počítač sa o ňu nechce podeliť:(.
Uf, smutno je bez fotiek.....
Tak vám ešte napíšem, že som si ostrihala vlasy. Nie úplne,len troška....troška viac než troška....na páža. A urobila som tak sama, včera ráno v kúpelni hneď potom, čo som smútkom akceptovala realitu, že nie som iná ako drvivá časť žien, ktoré proste kdesi medzi 30 a 40 už nemajú háro ale copík ala Vašo Patejdl. Manžel tvrdí, že som omladla:). Ale fotku s novým účesom nemám , takže teraz je v tom počítač nevinne.
A na záver tohto písmenkového blogu vám ešte prezradím, že dnes idem do mesta na nákupy sama. Bejby ostane doma s ocinom. Vietor by jeho nádche nepomohol a navyše, beztak pôjdem počas jeho spánku. A načo pôjdem do mesta? Pohľadať svoje stratené ja. Kdesi som ho stratila v tých 9mesiacoch tehotenstva a nasledujúcich 12mesiacoch kojenia a prebaľovania .... Neviem, či budem úspešná. Viem, asi mi radíte, aby som svoje ja v obchode nehľadala, skôr v sebe samej alebo na inom ,viac spirituálnom mieste. Ale mne postačia aj gate, ktoré mi konečne sadnú na pôrodom- rozšírených bokoch a pulóver, ktorý nebude rozťahaný po brušku. Ak sa zadarí, pochválim sa zajtra. Tak vám teda cinkám a cinkám  aj sebe i  všetkým detičkám, ktoré trápia soplíky...
                                                               




                                                                        Cinglingling.....

No comments:

Post a Comment