Thursday, January 31, 2013

Počmárané...

V posledné dni som sa cítila veľmi ospalá. Ráno som sa budila skoro a počas dňa som závidela Holly , ako pokojne si drieme.... Keď sa mi podarilo, ukradla som si aspoň 10 minút a schúlila som sa vedľa nej. Ten , kto má doma zvieratko, musí vedieť, aký je to úžasný a najmä hrejivý pocit, keď sa vám stočí pri brušku do klbka. Pre mňa niet lepšej terapie!
S Holly po mojom boku sa mi aj ľahšie tvorí.
...ako napríklad tieto dva denníčky pre chlapcov...., alebo tieto háčkované rukavičky bezprsté s ručne vyšitým nápisom "left" a "right", to aby sa vždy vedelo, kam má ktorá rukavička ísť :
...ok, koláž nie je najlepšia a nápisy je ledva vidieť, ale verte mi- sú tam! Čestné pionierske !
 
Za  prítomnosti Holly som aj  kreslila. No ešte predtým, než vám predstavím všetky nové kresbičky, ukážem vám odznaky, ktoré v priebehu tohoto týždňa ku mne docestovali.
..tento je  na želanie- v rámci oslavy, že sa narodilo dievčatko, orámovaný červenou, aby ju chránila a odháňala všetko zlé preč.

..a tento? Tento je tzv. experimentálny, lebo po 1x som si vyžiadala natlačiť matné zrkadielka a odznaky . Vyplatilo sa riskovať. S výsledkom som totižto  spokojná a každému, kto nad niečím podobným váha, matný povrch vrelo odporúčam:).
 A na záver vám ukážem tie spomínané kresby.....nechala som sa inšpirovať fotografiami  z časopisov a toto je výsledok...
..tu vyzerá papier sivo, no v reále je žltý....
..asi takýto:)

(... túto volám strapáčik...)
 
(moja najobľúbenejšia)


(...týmito skicami to začalo...)

 
Niektoré z nich by som rada použila na novú sériu zrkadielok. Myslíte, že by sa vám páčili? Ja už viem, ktorý si nechám urobiť pre seba a viem aj to, že vyskúšam matný povrch. Ale o tom zas niekedy potom:)
 
Na dnes bohato stačilo!
 
Cinkám všetkým ospalým
cinkylinkybonkybom.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment