Thursday, January 17, 2013

O tom, ako si doma háčkujem...

Už som vám spomínala , že som na čas podľahla háčkovaniu ? Určite áno ! A týmto zdravím všetkých podobne zavislých  :).
Môj prípad je troška komplikovaný, lebo som sa ešte stále "nedokopala" k zverejneniu a tým aj k predaju mojich háčkovaných prvotiniek. Ale stalo sa čosi, čo ma k tomu prinúti- objednala som si  totižto , od istej super šikovnej žienky, takéto originálne textilné štítky a uznajte, že už  kvôli nim, nemôžem viac zaháľať....
 
A tak som sa pustila do práce a háčkovala a háčkovala, dokiaľ som neuháčkovala (nateraz) 2  nové pulóvriky. Zdali sa mi však nejaké smutné a prázdne...Vtedy som si spomenula na postrihané farebné tričká, ktoré už roky odkladám, lebo nemám to srdce ich vyhodiť. Sú to tričká nesmierne ľúbené, verne nosené s motívmi, ktoré prosto "treba hľadať" a mne bolo vždy ľúto poslať ich nadobro preč. No vďaka novo- uháčkovaným pulóvrikom dostali druhú šancu na život ..... A tak som strihala , vyberala a ladila.....
....a šila....
....pod prísnym dohľadom Karolka Bublinu....
 
Obšívanie trvalo nekonečne dlho, ale mňa nesmierne teší, že som takto zrecyklovala a spojila nové so starým.
 Keď som bola s robotou hotová, pustila som sa do fotenia, pri ktorom mi pomáhal starý kufor a čipkovaná stužka od Maťky.

 
Nuž a tu sú- v plnej kráse......
....nebíčkovo modrý....
....a sivo-čokoládový.
Ak sa mi podarí, ešte dnes sa do nich nasúkam ,aby som do svojho online obchodíka prihodila aj dôveryhodnejšie fotky dokazujúce to, že sa tieto moje dielka dajú opravdicky nosiť. So štítkami od NoiArt tak budú dielka kompletné a pripravené sa ukázať.
 
Uf, utieram si z čela pot, robota je hotová ! Utekám so psom von a vám všetkým želám krásny a tvorivý deň !
 
Ciny-liny- bom !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4 comments:

  1. Hii, Vierocka tie su naadhernee!!!

    ReplyDelete
  2. toto bude zniet nafukane, ale mne sa tiez pacia....no mozno je to iba sposobene tymi aplikaciami,nakolko ich doverne poznam a viem, kolko spomienok v sebe maju:)

    ReplyDelete
  3. Super, velmi sa mi paci ked niekto nieco zrecykluje a vznikne z toho nadhera, ako Tvoje svetriky. A mozes mi prosim prezradit kto Ti urobil tie uzasne stitnky? Dakujem. Viera

    ReplyDelete
  4. Aaaaa uz viem, lepsie som sa zadivala na fotku chi chi.... som si aj myslela, ze to bude niekto zo Sashe.sk. : )

    ReplyDelete