Saturday, January 19, 2013

Ako sa u nás háčkovalo, šilo, kreslilo, strihalo aj rezalo.....

Hollynka ma ráno vytiahla z postele skôr než inokedy. Obehali sme spolu sídlisko a vychutnali si spolu spiace mesto. Zas a znova som sa utvrdila v tom, že rána mám z celého dňa najradšej. A tak som po návrate domov zababušila Holly do perín a sama sa usadila v obývačke na gauči. Zapálila som si svetielka na vianočnom stromčeku a užívala si pokoj surfovaním na nete. Vždy takto zrána nakúkam iným do dielní, do albumov a čerpám inšpiráciu odvšadiaľ, kde ju ponúkajú.
Ibaže nič netrvá večne a u nás v paneláku už pomaly svitá. Ktosi šiel na záchod , ktosi práve ide výťahom...darmo, deň sa nedá zastaviť.
A tak vyťahujem fotky z mojich albumov a idem vám ukázať, čo nového u nás doma...,lebo ktohovie, možno sa aj vy dobíjate nahliadaním iným do práce.
A že som sa snažila, môžete mi veriť !
Po predchádzajúcich 2 pulóvrikoch s aplikáciou, pustila som sa do nového modro-červeného pásikavca :
 .... je to čisté XS, do budúcna sľubujem, urobím čosi väčšie. Ešte nie je komplet hotový. Hneď , ako tento blog dopíšem, pustím sa do obšívania aplikácie.
 
A pamätáte sa ešte  na dievčence z "francúzskej školy" ? Tak konečne ich už mám natlačené na pohľadniciach :


...a aj vo väčšom formáte vhodné na zarámovanie:





(všimli ste si, na akom zaujímavom papieri sú tlačené? Zbožňujem tento plátnový druh papiera!)
A neprišli mi len pohľadnice a cca A5 formáty ,ale i malé nálepky, z ktorých som niekoľkým už našla miesto na týchto ručne rezaných, lepených a špagátom spájaných zošitkoch:


 
A na záver, priznám sa - troška povzbudená novou sériou, prikladám foto mojich ďalších dvoch ilustrácií :

....na začiatku...

...a po dokončení... (Papier je skôr žltý ako šedý. Zvaľujem vinu na umelé osvetlenie! Ešteže sa nemôže brániť :).
 A to je všetko moji drahí.
Neviem ako u vás, ale u nás sa už rozvidnelo. Vypnem svetielka na stromčeku, lebo ich už nie je v dennom svetle vidieť. A pôjdem si urobiť teplý čaj k tomu spomínanému obšívaniu....a takdočkám, až sa moja mini rodinka prebudí  a bude mi robiť spoločnosť.
Krásne januárové ráno želám !
 
Ciny-liny-bim-bam-bom !
 
 
 
 


 
 

No comments:

Post a Comment