Thursday, January 24, 2013

Piatkový....

Zas a znova sa sem hlásim za rána. Času veľa nazvyš nemám, už čoskoro sa balím a idem s manželom do neďalekého mesta. A zatiaľ čo on bude makať v práci, ja na chvíľu vypnem a vyskúšam svoje šťastie v sekáčoch a v obchodoch s kreatívnym materiálom.
No ešte prv než odídem, prezradím vám, čo nové u nás v Bobekove.
Tak najskôr sa pochválim, že už mi konečne došli natlačené nové návrhy na kreslené dievčence:
...na malú kvetinárku....
......a aj na obrázok, kotrému som dala názov - nekradni mi srdce(please,do not steal my heart away).
No a tiež vám rada ukážem nový návrh na odznačik a zrkadielko, ktorý ešte dnes pošlem do agentúry a požiadam o jeho tlač:
Ako ináč, už by som to hádam ani nebola ja, keby som znova neháčkovala . Tentokrát som si ako vinníka našla našu miestnu galantérku, v ktorej málokedy majú niečo podľa môjho gusta a za vlnou utekám skôr inam. No pred pár dňami som tam natrafila na žaburinkovo zelenú a bolo rozhodnuté ! Klblá skončili u mňa doma a už som sa do nich aj stihla pustiť ....
...navyše som aj strihala...a prišívala aj vyšívala.....
...fialkové srdiečka na lakte...
...a margarétkové gombíčky na spestrenie.
Z dvojitej vlny sú to šatky teplejšie a dajú sa nosiť s opaskom , aj bez neho.
Na záver vám ešte ukážem pulóvrik, na ktorý som akosi zabudla a ktorý bol vôbec prvý, na ktorom som si vyskúšala , že taka recy-aplikácia vlastne nie je vôbec zlý nápad:
...jeden by asi ťažko hádal , že je to kus látky vystrihnutý z vnútra kabáta:).
Hoci , treba uznať, že také obšívanie a drobné korálky  tiež mnohé zmenili a dodali aplikácii pravý "vintage look".
 
A to je na dnes všetko moji drahí....
 Idem sa dať dokopy a ....potom hor sa za sekáčovým šťastím. Sľubujem, že až dnes ulovím niečo nezvyčajné, pochválim sa s tým.
 
Cinkyliny bom bom bom !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment