Sunday, January 13, 2013

Pred spaním....

Hollynka sa už schúlila vo svojom peliešku , ja som už tiež umytá a v pyžame a o chvíľu pôjdem za ňou do hajan...No ešte predtým by som sa s vami rada o čosi podelila.
Tá prvá vec sa dá zjesť...teda, ak si ju doma upečiete. Zbožňujem jednoduché recepty , po ktorých neostanú kopy špinavého riadu ,ale zato sa vám prevonia celý dom a bruško sa naplní niečim, čo je ľahko stráviteľné a chutné ( odporúčam aj tým, ktorých brušká veľmi nepočúvajú. sama také mám a tento recept im nemôže uškodiť).
 
Recept je v angličtine ,prosím, kľudne sa ho držte, tým ostatným poviem, že si treba pripraviť 2 misky- jednu na suché suroviny- v nej sa rozmieša hrnček múky(ja dávam špaldovú), 1/2 balíčka prášku do pečiva , štipka soli, 1/3 cukru(ja dávam trstinový) a 1 hrnček nasekaných orieškov (môže ísť aj hrnček ovsených vločiek-odskúšané :)
V druhej miske zmiešame 2 banány, 5 lyžíc mlieka, 2 lyzice masla(ja dávam Palmarin) a 1 celé vajíčko, podľa receptu môžete pridať vanilkový extrakt, ale ten ja nemám a ani nepoužívam.
Suroviny v oboch miskách vymiešate, potom zmiešate dokopy a hop s nimi do muffinových košíčkov. Pečú sa asi 20minút alebo kým nezhnednú.
Dobrú chuť !
 
Druhá vec, s ktorou sa chcem podeliť, je bábika. Pracovala som dnes na nej takmer celý deň. Ešte včera som jej vymaľovala tváričku ....a tak mi na dnes ostala tá zábavnejšia časť, ktorá ma pri výrobe bábiky baví zo všetkého najväčšmi. Viete, nie som ten typ, čo si veci dopredu skicuje.Práve naopak. Ak nemám vyslovene nadiktované od zákazníka, ako má bábika vyzerať, nechám sa radšej sama bábikou riadiť a krok za krokom odhaľujem jej  "identitu" .
Nechám ju napríklad vybrať si farbu vlasov:
...aj farbu oblečenia....
...ba aj výber doplnkov....
Občas som sama prekvapená, kto sa nakoniec vykľuje von. No a dnes sa takto slobodne vypýtala na svet Lolita. Tak som ju nazvala, lebo ......lebo sa mi zdá taká lolitovská.
Je veľmi žensky dievčenská , neviem či je práve koketná ale dozaista je niečím príťažlivá.
 
Možno je to spôsobené tým, že sa tvári tak tajomne .....šteboce o všetkom možnom , ale má viac otázok ako odpovedí.
 
No..., ako sa na ňu dívam, už aj ona stíchla. Asi už i na ňu padla únava. Nemôžem jej to zazlievať- držala sa statočne po celý ten čas, čo som na nej pracovala.
Tak ja radšej prestanem ťukat do klávesnice a nechám ju, nech sa vyspí. Navyše, aj mne už riadne oťaželi viečka... Najvyšší čas vyhlásiť záverečnú a útok na posteľ !
Dobrú noc vám želám .
 
cinky cinky cinky cink ......
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment