Wednesday, February 13, 2013

Zase si kreslím...

Ako som posledne písala, že by som rada aj nejaké zvieracie oznámenia vytvorila, tak hľa, tu sú :
..neviem ako vám, ale mne bolo hneď jasné, že budú zajačie. Prsty ma svrbia, ešte by som rada nakreslila mnoho-mnoho ďalších návrhov. No okrem oznámení, treba aj pozvánok k stolu a tak som včera a dnes kreslila a tu je to, čo som zatiaľ vytvorila. Mne osobne sa asi najviac pozdáva oznámenie k zajačej svadbe (nesie sa v duchu ,že lásku nie je ľahké nájsť, tak ak ju nájdeš, chráň si ju a viac nepusti) :
..je síce  jednoduché....
...miestami až príliš, ale čo viac treba na menovku ?
Táto pozvánka k stolu patrí k prvému oznámeniu a má lákať na sladkú svadobnú hostinu :
..želáte si muffinku?
Týmto si nie som istá, verejne priznávam......ale ktohovie....koľko ľudí, toľko chutí...
A takto vyzerá menovka.
Tretie oznámenie...., ktoré ....ani sama neviem, sa vypýtalo  na svet takto, tak ho takto aj ukazujem...hoci, zas a znova, nie som si ním 100% istá.
 Vyjadruje myšlienku - love is in the air a ako je vidieť, slečna si tú svoju už odchytila.
..asi by som jej mala zmeniť úsmev :) tento troška odráža moju dnešnú náladu:).
Nuž a táto na záver -  je jednoduchá a klasická....
....taká tortová...
Veď torty neodmysliteľne patria k svadbám !
Prosím, ja sa ešte nevzdávam...a chystám sa zlepšiť návrhy pozvaní k svadobnému stolu... hádam sa s nimi čoskoro aj prihlásim .... Dokiaľ ma svrbia prsty a chce sa mi kresliť. Lebo...pravda je taká, že už poškuľujem aj po hline, čoho dôkazom sú títo malí škovránkovia....
 Narodili sa už včera...
 
 No dnes som ich zdobila a "navliekala" na retiazky...
Zajtra ,ak sa mi podarí, ich ponúknem k predaju.
A to je všetko.
Neviem ako vy, ale ja mám na dnes dosť. Túžim po tom schovať sa v perinách aj s knihou v ruke a uspať sa čítaním.
Preto už len zacinkám....
 
Cinglinglink ...........a bežím preč....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment