Tuesday, February 5, 2013

Bernadette

Hlásim sa , ako som sľúbila, s poslednou bábikou zo série dievčeniec z vymyslenej - kde bolo, tam bolo - školy kdesi vo Francúzsku... Dala som jej meno Bernadette. Vlastne klamem, to meno si vybrala sama  a to v deň , keď sa svojimi priateľkami narodila. Kde inde ako v skicári (nedajte sa pomýliť menom pod obrázkom, to patrilo inej - kučeravej slečinke, v skicári troška opodiaľ).
Aj Bernadette putovala na pohľadnice ....
...no ...verejne priznávam, že som si k tejto žiačke s mašľou vo vlasoch nevedela nájsť cestu. Zdala sa mi troška vzdialenejšia než ostatné. Ale veľmi som to neriešila, lebo tak to v živote chodí- niekto je nám bližší, iný zas vzdialenejší. No včera som zistila, že som sa v Bernadette mýlila.
Po prvýkrát som si to všimla, keď sa vyberali látky...
Ale ešte som si nebola istá.
Navyše, občas boli chvíle, keď bolo nemožné čokoľvek súdiť.
Ale potom sa to stalo.....
...asi niekde tu, keď som jej prišívala bodkovanú stuhu do vlasov vystrihnutú z detskej sukničky.
Odrazu som videla, že táto slečna mi má čo povedať !
Ako je možné, že som to nevidela hneď na začiatku?
Veď sa o moju pozornosť dožadovala celý ten čas !
A ja som ju odsúvala......
Čoho dôkazom je, že sa aj narodila ako posledná. Ale už som sa ospravedlnila a večer som s ňou ostala o čosi dlhšie ako s ostatnými, aby som jej stratený čas vynahradila.
 
Ta-dáááá... a teraz ich už všetky mám ! Sedia na starom kufri, jedna vedľa druhej a bažia sa svetom okolo seba . Veď sami posúdte ,že neklamem.
 
A ja si môžem konečne vydýchnuť....lebo misia je splnená. Vlastne, takmer splnená...lebo ja ešte stále dumem, či predsa len ešte niečo nepridám..... Nie, nie ďalšiu bábiku, ale čosi od nich pre vás....Ako dobre, že mám pomocníčky na radenie. No a pre dnešok nebudem ani záverečným zvoncom zvoniť sama,ale beriem si 5 párov rúk na pomoc a namiesto "cinkylink" posielam veľké
 
BIMBAMBOM !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment