Monday, February 11, 2013

Svadobné oznámenie po druhé...


Všimli ste si , že už svitá skôr? Po siedmej hodine rannej som už nepotrebovala mať zažaté. Svetla síce ešte nebolo na rozdávanie, ale na prácu s počítačom to stačilo. A stačilo mi to aj na úpravu fotiek zo včerajšieho kreslenia. Ani neviem prečo, asi ma to nejako pochytilo a nakreslila som návrh na svadobné oznámenie číslo dva. Ešte mám v zálohe svadobné oznámenie číslo 3...,ale nechcem predbiehať. Nateraz vám chcem ukázať iba to - v poradí druhé.
..ktoré tiež najskôr začalo jemným skicovaním...
a prerástlo do obťahovania a zosilovania čiar a dopĺňania detailov.
Aj vyfarbovania....
...aj dekorovania...
Akrylovými bodkami v očiach a s 22-hou hodinou som takto včera nechala obrázok spať. Text so všetkými informáciami o svadbe by sa mal znova ťahať po boku a lemovať obrázok ako čipka na ráme. Už sa teším, až si s manželom spolu sadneme za monitor a zhotovíme konkrétne ukážky aj s textom. Až to bude, prídem sa pochváliť:))).
Dovtedy sa lúčim a želám všetkým krásny a tvorivý utorkový deň.
 
Cink-link-cinky-link !
 
 

 
 
 
 

No comments:

Post a Comment