Monday, February 4, 2013

Colette

Ubehol ďalší deň a na svet prišla ďalšia malá slečinka. Zas a znova sa hnevám na seba, že je len jedna jediná a hoci by som ešte pracovať mohla , moje oči vravia nie. Rešpektujem ich právo na oddych . Navyše, sťažujú sa mi dnes celý deň. A tak som im za odmenu sľúbila očnú prehliadku v čo najkratšom možnom čase . Ak to so mnou vydržia až do narodenia poslednej slečny, takto verejne im sľubujem, že narodeniny oslávime s novými sklíčkami !
No dosť bolo sľubovania. Dovoľte mi, aby som vám predstavila Colette a jej "cestu" medzi nás .
Aj malá Colette sa najskôr zrodila na papieri v mojom ošumelom skicári.
Odtiaľ bola povýšená na pohľadnicu . Nakoľko bola jediná zo série zvýraznená fixou, nemala v tejto pohľadnicovej kolekcii konkurenciu.
Ibaže hneď, ako sa zrodila myšlienka behať po svete po vlastných, stála Colette v rade na "zhmotnenie". Podľa jej vlastných slov mala na to o to väčší nárok, že práve ona je cestovateľkou a budúcou bádateľkou. Hold, na narodenie si musela počkať. Do dneška.
A veruže, čakala trpezlivo a dlho....aj na modré vlásky...
...aj na nové šaty....
....lebo nič sa nesmelo odfláknuť.....
..nič nebolo povolené rýchlo odbúchať !
Ani len najmenší detail !
Aby sa mohla narodiť presne taká, akú som ju chcela mať !
Modrovlasú a odvážnu ....
...nedočkavú cestovať !
Pochabú a nepochybne múdru...
...no proste Colette !
 
Prikladám ju k ostatným a tak ako včera, aj dnes sa teším na zajtra, kedy sa narodí ďalšia z malých - veľkých slečien.
 
Cinylinybonkybom !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 comments:

  1. :))
    Colette má nádherné šiatky - štýlová baba... a odvážne vlasy... závidíme

    ReplyDelete
  2. áno, áno...modrá je dobrá a na vlasoch definitívne neprehliadnuteľná . i ja tíško zavidím....

    ReplyDelete