Sunday, February 3, 2013

Marie-Claire

Plánovala som toho dnes urobiť omnoho viac. No popri návšteve našej Micky(už som spomínala, že sme sa dočasne ujali mačiatka?), venčení Holly, vyprážania karfiolu a doučovania z angliny , som miesto túžobných 3 bábik, stihla iba jednu. A tu je jej príbeh....
I ona sa narodila najskôr ako skica v náčrtníku. Vydrankala si bábiku ... i meno Marie-Claire.
Rovnako ako Jacqueline, aj ona poputovala na plátnový papier . Vyníma sa na ňom ozaj krásne, ale jej to nestačilo. I ona sa pýtala doslovne von.
Ako  som ju mohla vynechať ? Nie, nie....ani jednu z nich nemôžem. A tak som i Marie-Claire vydrôtikovala telíčko, vymodelovala hlavičku  a namaľovala make-up.
...priradila ju k obrázku a zapísala  na čakačku. Keďže je ich slečien 5, nedá sa nič robiť, jedna musí čakať na druhú, až bude hotová. No a dnes ...dnes prišla na rad Marie-Claire.
Jeden by neveril, aký zázrak dokážu vyčariť ryšavé vlásky.Už to viac nebola holohlavá bábika, ale malé nedočkavé dievčatko, čakajúce na svoje šatôčky.
A čakalo sa dlho....ale úspešne. Golierik sa nechcel prišiť, ale keď videl, že som tvrdohlavejšia ako on, vzdal sa. Ostatné nebol až taký problém....a voila! Odrazu to bola ona -  drobunká Marie-Claire. Presne taká, akú som ju videla v deň, keď sa nástojčivo vypýtala do skicára ....
...
...
...
 
Jacqueline už viac nie je sama. A ja? Ja sa už neviem dočkať zajtrajška...,až zhotovím ďalšiu slečnu do série mojich malých francúzskych dievčeniec.
 
 
Cink-link-link !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment