Tuesday, February 5, 2013

Antoinette

Viem, ozývam sa neskoro. Zle som si porátala minúty....,ale priznám sa tiež, že som dnes pracovala véééľmi tvrdo a zhotovila som nie jednu, ale hneď dve bábiky. No tú druhú slečnu si odložím až na zajtra - s vašim dovolením :).
Nebudem viac naťahovať čas a prejdem rovno k veci - presne  tak , ako som to robila doteraz, predstavím vám vizuálne, ako sa maličká slečna, ktorej meno je Anotinette , rodila :
Nie je asi prekvapením, že aj ona bola najskôr navrhnutá v skicári ...
I ona poputovala na plátnový papier....
...a môjmu manželovi spôsobila vrásky na čele, lebo sa do pohľadnicového formátu nevedela vtesnať. Darmo, bol jej pridlhý :).
Možno aj preto sa Antoinette - viac ako iné - tešila na reálny svet. Kde nebude nikomu prekážať, že je prikrátka alebo priširoká. Nuž a za seba môžem povedať, že náročná veru nebola. Zo zbytkov látok si hneď vybrala tie, z ktorých chcela mať šaty.
Aj na všetko ostatné si trpezlivo počkala....
...
Iné si užívala !
Uznajte, musela som ju cvaknúť !
Až bola komplet hotová !
Pózovala mi s ľahkosťou....
...akú by som od mladej dámy nečakala.
A keď som sa jej opýtala, čo robí , odpovedala mi :
 
Medzi nami....myslím, že si vychutnávala svet. Tak som odložila foťák a viac ju nerušila...
 
Cinlingling !
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment