Saturday, March 31, 2012

O tom , ako sa citim dakovne a co ma v poslednych dnoch inspiruje....

Citim sa velmi 'dakovne'. Dostala som zopar mailov, ktore ma naramne povzbudili a akosi som sa zacala citit nie len vdacna ale aj zaviazana voci nim . Ani som netusila, kolko ludi sem obcas zabludi.... Davno som vedela,ze slovo ma velku moc, preto slubujem,ze sa budem snazit vyberat vzdy tie prave a ze sa sem budem vraciat poctivejsie nez kedykolvek predtym.

Na zaciatok citim povinnost napisat par slov aj o nasom domceku. Klopim oci ked pisem, ze za vela zmenami prsty nemam. To skor moj priatel, ktory sa ku mne za tmy vrati, vytiahne z batoha fotak a ukazuje mi,co kde vypratal, co zbural a mne sa z tych fotiek pred ocami meni cely dom. Kupelna je passe.., spajz je passe.... Vzduchom lietaju otazky, co by som chcela, kde a ako a ja ho mam chut stiskat,ze je tak robotny. Zaroven lutujem,ze nemam tolko casu ako on, ze si po veceroch sadam k anglictine a raz pomaham tomu , raz hentomu a ked napokon skoncim, je poobedie ta-tam a vonku cierno-cierna tma. Navyse..., v poslednom case sa zadarilo malym Bobekom a tak ich modelujem a malujem a lakujem a obcas aj obliekam , fotim , balim, ba aj na postu s nimi beham ,az mam obcas pocit,ze su vsade okolo ale prosim, nechapte ma zle, lepsiu spolocnost si zelat nemozem ! Nosia mi stastie a ja ich za to vsetkych stiskam !

Tu su ti posledne narodeni, ktori si uz nasli svoje domovy - povacsinou na zapadnom Slovensku (aspon dlhsie pocestuju, to oni radi ) :


Navyse, teraz mi ide robota akosi rychlejsie, lebo som obklopena inspiraciou zo vsetkych stran. Pri hladani zahradneho a pouziteho nabytku na istej webovej stranke, som nasla knihy od Beatrix Potterovej. Za jedno euro na kus skakala som radostou po plafon( ako tomu doma hovorime , korunovala som sa titulom Lucky Bastard - inac, dalsi dokaz toho,ze Bobekovia vskutku nosia stastie) . A hla tu su moje poklady :

Prosim pekne, prv, nez zacnete ziarlit  ;)  , ta kniha uplne na spodku ku stastnej kupe nepatrila. Tu som si so sebou pritiahla z USA( nemohla som ju tam nechat..no uznajte !). A prave v nej som nasla nieco, co ma ...mozno sklamalo....nech mi Beatrix odpusti, lebo som si naivne myslela,ze jej patri prvenstvo v obliekani malych tvorov. A aha, objavila som toto:



Randolpha Caldecotta, ktory bol pre nu inspiraciou a ako pise kniha, stala sa jeho nasledovnikom. Tak ci onak, nic jej to neubera z mojho obdivu;).

No a ked som uz pisala o zaplave inspiracie, tu su tie zvysne :
..podarilo sa mi totiz najst moje oblubene rozpravky o chrobakoch (tretie dvd do serie - lubim, lubim, lubim ich) , nasho Martinka Klingacika v Shrekovi (milujem jeho grimasy ) a napokon u mna aspon 100krat videny film Julie a Julia o tom, ake uzasne blogovanie moze byt. Vrelo odporucam !

Viem,ze nie kazdy je vizualne zalozeny, ale mne toto vsetko pomaha. I teraz by som najradsej cosi modelovala, ale mojej Holly uz skoncil jej 'beauty sleep' :
(tazky zivot mojho psa) a je nacase ju vziat na rannu prechadzku. Po nej sa chystame do Presova, lebo som sa v jednom zurnaliku na sashe docitala o vystave kreativcov a umelcov a tak sa idem troska skulturnit. Vam vsetkym zelam krasnu nedelu plnu inspiracii !


Cinkyling !





No comments:

Post a Comment