Friday, March 16, 2012

Su tri

 Su tri. Rovnako  ako my doma, su to tri dievcata a kazda je ina. Uz som o nich pisala vcera, ba aj nejake tie fotky som zverejnila.
Ibaze to este neboli kompletne hotove , so vsetkymi detailami, ktore k nim patria a ktore robia kazdu jednu inu. Pracovala som na nich vcera celucicky den......, robotu som dokoncila vecer a to som uz nevladala zobrat do ruk fotoaparat. Navyse, ani ony sa necitili po celom dni dost silne na fotenie a tak sme sa na vsetko vyspali.
Nuz a tu su ,tie tri slecny, tak ako sa mi rodili pod prstami:

-prva bola okata rysavka ....
..ta je vraj jednoducha, no vystizna.....
...a kedze sa zda,ze ma  nadovsetko rada ciernu, tak som jej este dnes rano uhackovala z ciernej vlny teplucke ponco, aby jej viac nebola zima.

..ponco jej trochu pridava na hmotnosti, ale nedajte sa oklamat. Pod nim je stihla ako prutik.

Aj ked mi tato mlada slecna prisla ako chichotava kopka, ako babka si v sebe nosi aj cosi vazne, co som z nej nevedela dostat von. Hadam mi to original odpusti....

Ako druha prisla na rad slecna  s cervenymi vlasmi a v zelenom kabatiku. Podmienkou boli vesele gombicky a celenka vo vlaskoch. Nuz a zlta taska, aby som nezabudla.
...posepkam,ze jej sa na svet velmi chcelo,lebo v nicom nenamietala, brala vsetko,co som jej ponukla.

..aj pozovat sa jej chcelo zo vsetkych najviac.


...troska ma mrzia cierne leginy, ktore nazivo rada nosi....nuz hadam jej tie tyrkysove naladu nepokazia.


Ako  posledna prisla na rad slecna s dredami. Take cosi som este nerobila a vcera som sa veru citila ako kadernicka ,ked som opakovane macala prsty v miske s vodou a splietala nimi dredy z plste.
 ...nemala som tusenia ako taketo 'plstove' dredy dopadnu, ale napokon som s vysledkom spokojna. Aj malej sa pacia.

Nemozem sa stazovat. Bola skutocne skvelym zakaznikom. Trpezlivo si vsetko odsedela a nenamietala ani, ked som jej stiahla dlhu ofinu na stranu ,aby jej nepadala do oci.

...asi bola rada,ze konecne aj na nu dosiel rad.

Uf....
Su teda hotove.
Nateraz, ulozila som ich do kozeneho kufrika  a nechala ich oddychnut si po praci.
Len nedavno som don mrkla. Vsetky spali.
Zasluzene.
Aj ja by som spala.
Ale je den a ja mam este toho toooolko na praci. Radsej si dam tablicku cokolady na dobitie energie a budem dalej pracovat. Nuz a kedze tie tri nechcem zobudit, lucim sa s vami iba velmi-prevelmi tichuckym :

cin-cin-cin...
 







3 comments: