Wednesday, March 14, 2012

Babiky alebo dievcata ?

V poslednom case som dostala zopar mailov s pripojenymi fotografiami ludi, ktorych som v zivote nevidela a o ktorych by som ani nic nevedela,nebyt zopar opisnych slov, ktore odosielatel mailu povazoval pre danu osobu za vystizne. Tvorit podla nich a spominanych fotografii je niekedy tazke. Lebo to,co ini doverne poznaju, ja len hadam z fotografii...
Tak sa ku mne dostali aj 3 sestricky...kazda ina, kazda osobnost sama o sebe. Trufam si to tvrdit, lebo podla opisu ma kazda svoj vyhraneny styl a to nema v dnesnej dobe kazdy. Mozno to bude zniet zvlastne, ale tie tri dievcata sa so mnou zhovarali od sameho zaciatku. Ani na minutu som nemala pocit zviazanych ruk a tesila som sa na pracu.
Dnes su uz dve z nich na svete, hoci....
este aj im stale co-to chyba.... ako napriklad celenka s kovovym motylom vo vlaskoch(tu som zhotovila pocas fotenia) :
 alebo farebne gombicky na kabatiku, ktore prisijem hned ako sa vratim z rannej prechadzky s Holly.
Aj druhej sestricke :
 cosi chyba......
Davidova hviezda na krku,ktora verim tomu, ozivi zatial este prazdny cierny pulovrik. Aj tu planujem zhotovit este dnes, ako aj ich poslednu sestricku ,ktora netrpezlivo caka , aby konecne mohli byt vsetky tri spolu :

Nemozem si pomoct, ked sa na ne divam...uvazujem, dokial su este tieto stvory babiky a kde uz su v nich dievcata. A mozno sa mi to vsetko iba zda....

CINK-cink !



No comments:

Post a Comment