Friday, March 2, 2012

Vitajte v La-di-daaaa svete......

Vytvorila som si novy svet! Ma velku kovovu branu malovanu na bielo s ostrymi hrotmi trciacimi do neba. Nebojte sa chytit tu obrovsku kovanu klucku v tvare lupienka, je otvorene;). No taaak,  smelo vstupne dnu....ale pozor, branu musite za sebou poriadne zatvorit ,lebo inac sa vam La-di-da svet neukaze !
Tak uz ste vosli?
Co na to poviete?
Ze mate chut spievat La-di-daaa...... behat po hraskovozelenom travniku, vykupat sa vo fontanke s malinovymi rybickami a ochutnat z piknikoveho kosa ,ktory nema dno?  Tak smelo do toho! Nehanbite sa, nedajte sa prosit, robte to, co chcete! Ste v La-di-daaa svete a tu je vsetko povolene....

Dufam,ze ste si racili vsimnut aj vsetky tie krasne zbytocnosti, ktorymi je La-di-daaa svet ozdobeny. Ze nevsimli? Tak otvorte oci a hladte! Vidite tie pestrofarebne stuzky na konaroch stromov? A jahodkove koralky na dne jazierok ci bodkovane naramky na tamtych ruzovych krikoch? A co magicke skrine plne siat? Ze stracate dych? Ja vieeeem ! Tolko cipiek, gombiciek, priesvitnych zavojov, rucne sitych saticiek a ligotavych siat ste urcite doteraz pokope nevideli. Najdite si nieco na seba...no taaaaak, cim blaznivejsie, tym lepsie. A potom sa pustite do cukrovej vaty ,je bublinkova, od takej sa nepribera . Po rebriku sa vysplhajte na najkosatejsi strom v La-di-da svete,  hojdajte pritom nozickami a kochajte sa cisto dievcenskym svetom ,lebo hej,zabudla som spomenut, ze chlapi maju vstup zakazani. Ze preco? Lebo chlapi by mu nerozumeli a basta! Navyse, oni ani nevedia spievat chichotave La-di-daaa....

Ja som dnes v La-di-da svete bola.....a prepasovala som si z neho dvoch La-di-da zajacikov. Som jeho objavitelka, preto chapte ma, mam pravo si z neho nieco ukradnut....ale nikto iny nesmie! Lebo mu zruzoveju lica a uz nikdy neodruzoveju,ani v situacii, v ktorej by mal byt bledy ako stena. Toto je kruty trest, nemyslite? Preto si to dobre rozmyslite, az budete mat prsty lepkave po cukrovej vate.
                                   Napokon, ja slubujem,ze z casu na cas, sem co-to prepasujem. Tak ako dnes, aha, tu su dvaja zalubenci z magickeho sveta:
 

Jeden malinky ale sialene zalubeny.......

zajacik, ktoremu  cierne srdiecko  tlkoce  pre.......


...zahadnu slecnu  v ciernej La-di-da suknicke....:

Ci ich je laska vzajomna, netusim....ale v La-di-da svete je vsetko mozne....

A vacsinou na konci vsetkeho bije stastny zvonec.Ako inac zvoni la-di-da......

Hm, co na to hovorite? Nalakala som vas? Pridete?
Ak hej , tak sa tam stretneme.
Budem ta v cipkovanej baletnej suknicke chlipkajuca zuvackovy dzus ;).

La-di-daaaaa vsetkym !







1 comment:

  1. dostala som spravu z gramatickeho uradu, chlapi maju vstup zakazany nie zakazani....to aby si nemysleli,ze zakazani nebodaj znamena slobodno, vstupte!ach jaj, moje prsty uz dostali po prstoch.

    ReplyDelete