Tuesday, March 13, 2012

Zehlim,zehlim,zehlim....

Potom,co som si pred par dnami objednala nazehlovci papier, pustila som sa do vyroby triciek. Prve lastovicky ,boli dve, si nasli domov a ja teraz cakam, ci je s nimi zakaznicka spokojna alebo nie.
A dokial mi pride odpoved, ja zehlim a zehlim  a vyrabam nove tricka ako na beziacom pase.
Hla:



Mnohe z nich sa este chystam obsit, mozno k nim pridam cipku alebo nejaku gombicku... Ako na tychto dvoch, ktore uz su komplet hotove a skor ci neskor ich dam k predaju :




Netusim, kedy sa dostanem k dokonceniu ostatnych, lebo vedla mna na gauci lezia tri uplne holucke babiky, este su bez vlaskov, bez saticiek..... cakaju na dokoncenie. Nemozem ich takto nechat....., takze tricka budu musiet kvapocku pockat.

Podobne ako hackovane poklady, ktore som dnes nahodne nasla u nasich na chalupe, kde som vo vreciach so starym oblecenim hladala nieco cierne. Nepytala som si povolenie, hackovane zaclony som jednoducho zbalila do tasky a uniesla si ich domov. Vyprala som ich, navonala, lebo predsa len, na chalupe do seba nasali tazky vzduch  a teraz mi visia na balkone ,kde sa vyhrievaju na jarnom zubatom slniecku. Az sa nam podari kupit ten stary domcek, o ktorom som tu uz pisala, tak pojdu tam. Na okna do stareho  domceka su ako stvorene.


Pochopitelne, este mi ich privlastnenie budu musiet schvalit rodicia, ale podla miesta nalezu usudzujem,ze o ne nemali zaujem. Tak si uzlikujem prsty na rukach v nadeji,ze sa nemylim.

Lebo take si dnes uz v obchodoch nekupim.......

                                                     Cinkilinkilinky  !




No comments:

Post a Comment