Sunday, March 25, 2012

S fotakom bez okuliarov


Tak ako som slubila, zbalila som si dnes fotak a v ramci rannej vencovacky , vybrala som sa do 'nasho' domceka. A hoci som az na mieste zistila,ze som si doma nechala okuliare, nevzdala som to.

Toto su zabery , ktore som si z domceka ukradla :

 ..salky, ktore sme sa rozhodli zachranit....

 ..lebo aj ked su kde-tu obite, dycha z nich cosi krehke a povabne...


 ..toto som nasla nahodne v botniku na chodbe vedla kremov na topanky...

 ..tento stary fesak proste nemohol ist do srotu !

 ..ako ani tato zubrienkovo zelena salka -skvost v kredenci...


 ...ci tito dvaja spalnovi zalubenci...

 
 ..obrusov a prestieradiel bol plny dom.Odlozila som bokom vsetky rucne vysivane.

 ...pri vyhadzovani starych zapachajucich knih, som nasla dve krabice od topanok plne fotografii. Este som nestihla vsetkymi prejst,ale aj na to sa najde cas....

 ...nateraz vyberam iba tuto jednu, lebo hej, vsimnite si jej topanky! Dokaz ,ze moda sa velmi nezmenila alebo nech ziju tenisky !



 ..tento fesak sa nachadza v kuchyni. V spodnom rohu ho chyta pliesen, ale nevadi. Rozhodli sme sa ho zachranit. Za pokus to stoji.

 ..nemohla som necvaknut nasho milacika - stara ale funkcna kachlova pec. 

.....dvere do dielnicky....

 a prve kvietky v zahrade....

...skryte za plotom, ktory bude treba tiez opravit.


 


Cingilingi bom-bom-bom !

No comments:

Post a Comment