Sunday, March 11, 2012

Kniha

Pred mesiacom mozno....uz si presne nepamatam,som napisala zurnal o sekacoch a o kniznych ulovkoch,ake som si z nich odniesla. Vtedy konkretne to bola Beatrix Potterova,ktora zaujala a heeej, niet sa comu cudovat. Medzi komentami pod clankom sa nasiel jeden,ktory mi sluboval istu knihu a ta kniha pred par dnami prisla.

Dosla z Irska, v bublinovej obalke, poznacena rukami tych, co ju citali. Vonala knizne a bola MOJA. Uprostred obyvacky capla som sa na koberec a zhltla tu zltu knizku na jeden nadych. Potom som sa vratila spat na zaciatok a obdivovala neskutocne putave kresbicky Olivera Jeffersa...Spat do reality ma vratili az jablka, co sa mi varili na peci v kuchyni . Na chvilu som tu knihu odlozila....

No vratila som sa ku nej hned v druhe rano. Znova , chcela som si ju len prelistovat a pokochat sa ilustraciami, ked ku mne prisla moja Holly. Celu noc bola nesvoja, prechadzala sa po spalni a ani rano si nevedela najst miesto. Napadla ma' hlupa vec', precitat jej ju. A ona ,cuduj sa svete, ostala sediet vedla mna ,ani sa nepohla.....





Precitala som jej kazde slovo, nevynechala som ani jednu stranu.....


...z pribehu, v ktorom si dievcatko schovalo srdce do flase.....


Netrufam si tvrdit, ze Holly pribehu porozumela. Hoci sa tak tvarila. Tak ci onak viem, ze ked sme potom vstali z gauca..., po nepokoji nebolo ani chyru ,ani slychu.

Tymto z celeho srdca dakujem Zdenke Veselej za darcek ,na ktory nikdy nezabudnem.

Cinkylinky.....






3 comments:

  1. waauuu!!!!!! necitala som knihu, ale pribeh o knihe je nadherny.....

    ReplyDelete
  2. vdaka la;) knihu vrelo odporucam.podla mna je to rozpravka pre dospelych,lebo dieta asi tazko pochopi, preco sa dievcatko chranilo pred bolestou tym,ze si vybralo srdce.navyse, oliver jeffers ma uzasny talent, tie jeho kresbicky maju pribehy same o sebe aj bez slov.

    ReplyDelete