Saturday, August 31, 2013

Prvoseptembrový....


Je takmer sedem ráno ,no u nás ešte každý spí. A myslím, že spí celý panelák, lebo výťah mlčí. Mám rada také rána...hoci dnes ma čaká vestibul na vyumývanie a rada by som to stihla ešte predtým ,ako sa babky vychystajú do kostola.
Plánovala som tiež prefotiť najnovšie "Snívajúce bábiky " ,ale neviem ,či to vôbec zmysel má...nakoľko sa mi zlomili pomerne nové okuliare a tie staré su poškriabané a so slabšími dioptriami,cez ktoré ledva vidím. No  nechcem tu písať o okuliaroch....len ich viním za to, že bez nich akosi neviem zaostriť cez kukátko môjho foťáčika.
Aj preto sú fotky nových bábik, aké sú :
 
...toto je snívajúca Lucinda...
 
 
 
a toto zase Skajka...
 

no a nakoniec snívajúca Timejka.


K bábikám ešte prezradím, že mi bolo ozaj potešením na nich pracovať. Priam som sa nevedela dočkať, až ich dokončím. Maličký vo mne ani len neprotestoval a vôbec mu nevadilo odsedieť si so mnou dlhé hodiny. Ktohovie,aký bude, až sa raz vypýta na svet( až sa mi nechce veriť, že to bude za necelé dva mesiace a my ešte stále nemáme ani len kočiar! Varovanie pre budúce maminky- kúpu kočiarika si nenechávajte na poslednú chvíľu. Dodacia doba kočiarov je od 4 do 6 týždňov.) Myslím na to, či bude pokojný a či budem môcť popri ňom aj niečo nové zhotoviť ,alebo si vypýta všetku moju pozornosť. Nuž, už čoskoro sa to dozviem.....október je tu šupky - dupky.
 
Želám Vám všetkým krásnu septembrovú nedeľu !
 
Cink-cink-cink !
 
 

No comments:

Post a Comment