Sunday, August 4, 2013

Raz hore, raz dole....

Mávate to aj vy? Raz sa cítite ako víťazi,neporaziteľní a všetkozvládajúci a občas proste máte breakdown, keď o sebe pochybujete . Takmer vždy, keď to na mňa príde, spomeniem si na jeden svoj obľúbený film Julie and Julia ( http://viooz.co/movies/2816-julie-julia-2009.html ) , v ktorom sa hlavná hrdinka tak chutne zosype,  až si pri tom uvedomíte , aké prirodzene ľudské také "zosypanie" vlastne je. Našťastie podobne, ako hlavná hrdinka, i ja mám po svojom boku podporujúceho manžela a ten sa v rámci uchovania rodinného pokoja zas a znova obetoval a včerajšiu nedeľu sme strávili potulkami po lese. Ak ste aspoň štipkou ako ja , isto mi dáte za pravdu, že taký pokojom a zelenou farbou dýchajúci les, je ako balzam na dušu. Hlava sa prevetrá a myseľ upokojí. Možno aj práve vďaka nemu som sa zobudila znova nabudená pre svoju prácu a hoci mal manžel naponáhlo, strčila som mu do ruky foťák a vyžmolila si presne 4fotky. Viem, viem....sú také ranno- posteľové....ale mne osobne to nevadí. Podobne ako veci sekáčové, majú aj tie fotky podľa mňa dušu. Hm, je to čosi, ako keď si nájdete vec v sekáči a vy doslova cítite jej predchádzajúceho majiteľa a hoci nemáte ani páru, kto to vlastne bol , túžite po ňom  daný kúsok oblečenia s hrdosťou nosiť. Akoby mal neviditeľnú pečiatku, vyprchanú vôňu alebo niekde schovanú spomienku. A také sú pre mňa aj narýchlo cvaknuté fotky....hodia sa k sekáčovým veciam. Ale už asi dlho kecám, hľa...tu sú :
..najskôr jedno tyrkysové...
...s takouto malou ryšavou slečnou....
A potom jedno sivučké s úúúúúžasne dlhými rukávmi.....ja také mocno rada :
 
..pre zmenu s takouto slečnou "vyčmáranou"...
 
Keď upravujem podobné fotky, nebojím sa experimentovať. No pre zákazníka samotného vždy dorobím aj zopár fotiek - identických, kde sa farba viac podobá realite(teda, robím maximum,aby sa tak stalo).

Preto ešte tieto dve koláže. Tááák , čo na tričká vravíte ?
Dnes sa už plánujem  pustiť do výroby  bábik ..., ale to až potom, čo si hlavu znova prevetrám v prírode.
 
Krásny deň vám všetkým!
Cinkám vám k nemu
 
cink link link !
(a nijaký breakdown vážení!)
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment