Tuesday, April 10, 2012

Velka noc

Aj vy ste vcera zmokli? Alebo boli vysibane?
Ja som zmokla v kuchyni, ked som do odpadkoveho kosa hadzala odpadky. To bolo prvykrat. Priznam sa, nie som hlupa, vedela som,co ma caka a predsa ma sprska vody prekvapila. V mojej hlave som bola nachystana postavit sa do sprchovacieho kuta a nechat sa oblecena osprchovat v mene zdravia a krasy.  Supa ladovej vody na chrbte ma teda zaskocila. V tej chvili ma napadlo,ze kto teraz vysusi koberec a asi som to stihla aj povedat ,naco som dostala druhu varku ladovej vody. Predpokladam ,ze to bolo napomenutie, aby som sa spamatala,ze je Velka noc a na malichernosti ako mokry koberec sa mysliet nema.
 Premocena ako mys informovala som kupaca, ze v dome je este jedna slecna a ze nie je fer ,aby som vsetko obsiahla iba ja. Kupac sa spamatal a ja som ho naivne  sledovala ako si  napustal dalsi hrncek vody a ako nim jemnucko v style kvapka tu - kvapka tam 'oblieva' nasu fenocku Holly. Chuda Holly nechapala, co sa deje a bola pri tom neskutocne rozkosna . Aj som jej chcela vsetko vysvetlit a hadam by som jej to aj vysvetlila,keby som nebola dostala zvysny obsah hrnceka do tvare. To bol posledny.

Pamatam sa, ako som minuly rok  na druhy den po velkej noci stretavala ludi na ulici s tou istou otazkou na jazyku:,,Vykupana?'' A ja som kazdemu rovnako odpovedala:,,Nie, budem skareda a chorlava celych nasledujucich 365 dni v roku. '' Tento rok sa ma to nikto neopytal. Skoda, lebo uz mam prichystany usmev od ucha k uchu oznamujuci: ''Vykupana a teda krasna a zdrava po cely rok.'' Mozno uz tak ziarim,ze je to kazdemu jasne aj bez opytania.

Priznam sa Vam,ze mi je za Velkou nocou luto. Ani neviem, kedy stihla odist. Mozno aj preto pisem tento blog. Aby som si sama viac uvedomila,ze tu bola.Ten kusok sviatocnej sunky a par kolacov ,co este ostali na tackach, sa tiez coskoro pominu. Dnes uz je navyse kazdy v praci, vonku je ruch a zajtra bude este vacsi, lebo to uz nam budu pod oknami pochodovat ziaci do skol.....Nuc co, cas sa neda zastavit. Napokon, ako sa to hovori na Vianoce, ze o rok budu zase, to iste plati aj o Velkej noci. A hadam sa potom troska dlshie zdrzi...





CINKYLINKY !

No comments:

Post a Comment