Wednesday, April 18, 2012

I feel like a star today !

Taaaak a je to vonku!
Este pocas rannej prechadzky s Holly zastavila som v novinovom stanku v centre nasho maleho mesta , aby som sa popytala,ci uz doslo nove cislo mesacnika Noveho Casu - Pekne Byvanie. A doslo !
Planovala som sa mrknut don az doma, ibaze som nevydrzala a este tam- na namesti, nalistovala som si kolonku Kumst a TAM-TA-DA-DAAAAAA - moje babiky su tam !
V zaplave uzasnych fotografii a napadov.....

....sa na citatela takto koketne usmievaju moje malicke :

Pripomenulo mi to casy davno minule, ked som sa po vyhre v istej literarnej sutazi takto znudena objavila v Ucitelskych novinach:
Aj vtedy som sa citila ako 'hviezda' a cely den mi prsalo do nosa:))))).

CiLiLiNKy !


2 comments:

  1. .... zdieľam radosť .... veľmi fandím. Bábulienky od teba sú .... jedničkové.:o)

    ReplyDelete