Friday, April 6, 2012

Nove satocky

Cas tak rychlo leti,ze obcas ani neviem ako a den je fuc. No cestne sa priznavam,ze niektore minuty z neho stravim s nohami na stole bezmyslienkovite sledujuc telku ,az sa potom spamatam kdesi uprostred tisicej reklamy,ze co to vobec robim? Mozno som ako pocitac a v takych chvilach proste bezim na setriacom rezime. Dokonca som zacala viac jest, co v mojom pripade nie je na skodu, len ako dlho,ze? Robim to v duchu dobijania baterky. Sladkemu mlsaniu som pripisala magicku silu , ktoru by som v jednoduchej rovnici vyjadrila asi takto : viac sladkeho = viac energie = viac fantazie. Ak by som sa spytala na nazor odbornika , asi by som dostala inu rovnicu . No aj vdaka sladkemu som vcera mala chut vymyslat nove satocky pre malych Bobekov. Ti mali usatci vobec netusia, co ma to vsetko stalo(tym mam na mysli jednu sojovu tycinku, stvrt balika detskych piskot , 3hrnceky sladkeho vanilkoveho mliecka-samozrejme tepleho, kusok z pernikoveho velkonocneho vajicka a napokon aj dva pohare Coly, ktoru ja nesmieeeeem!) .Ale ked sa pozriem na ich rozziarene tvaricky viem, ze to stalo za to.

A teraz troska podrobnejsie :
 ...tento veselo bodkovany je predavac lentiliek. Mozno najznamejsi Bobek  v celom Bobekove. Jeho lentilky sa rozplyvaju na jazyku a su zname siroko-daleko. Po Bobekove sa tula so svojim vozikom na obrovskych kolesach a lentilky predava v papierovych kornutkoch . K nemu sa mi nehodilo nic ineho ako veselo bodkovany overal vsakovakych farieb.Presne ako lentilky!

...tito dvaja miluju knizky. Zatial co jeden z nich vlastni knihkupectvo, ten druhy ma na starosti malu kniznicku v Bobekove. Chcela som im urobit aj okuliare, ale na ich malych nostekoch by sa neudrzali. A tak sa musia uspokojit s overalmi s naskrobenymi golierikmi a malymi, uhladne prisitymi gombickami.

...tito dvaja su z Cokoladovne. Zatial co jeden z nich cokoladu vari, ten druhy ju predava. Maju tie  najlepsie cokoladove pralinky ,ake ste kedy jedli. Skoda len, ze ich musime zjest cely mech, aby sme ich chut vedeli ocenit. A kedze sa tito mali cely den tocia okolo cokolady, aj ich overaly tak vyzeraju. Jeden je od nej cely cokoladovy, ten druhy je nou aspon pofrkany.


...a tito , v jemne kvietkovanych satickach, su ucitelia. Jeden uci v materskej skolke, druhy na zakladnej. Svoju robotu miluju a malym Bobekom sa s laskou venuju. Hmmm, mozno im v tom pomahaju aj mnou navrhnute overaly posiate kvietkami. Mozno troska nenapadne ale urcite neprehliadnutelne!

Tak co na nich hovorite, mozu byt? A co vravite na ich satocky? Pacia sa vam nove strihy? Prezradim este, ze hotovych mam este dalsich 6 Bobekov. Dnes sa mi uz asi nepodari ku nim dostat, lebo este nemam napecene kolace ! Ale uz sa tesim na pletene svetriky, do ktorych ich obleciem. A mozno ma napadne aj nieco ine..... ved uz budem podporena vo svojej  tvorivej cinnosti cerstvo napecenymi kolacmi a take tie domace kolace maju carovnu moc . O tom hadam ani  pisat nemusim-ak uz nikto iny, tak my zeny si rozumieme, vsak ?


Cini-cink!




No comments:

Post a Comment