Saturday, March 5, 2011

Sniva sa mi?

Ubehol taky dlhy cas od mojho posledneho blogu..... Naposledy, ked som pisala, som mala na rukach bolestive mozole. Davno sa zahojili. Hoci sa este daju vycitat z mojich ruk, uz zabudli boliet. Vo svojom novom byte uz dokonca tyzden byvam a co je este zaujimavejsie, uz v nom ani nie som sama. Nie je to clovek,co mi robi spolocnost, ale psik. Dala som jej meno Holly, ale neviem si na neho zvyknut. Teraz myslim to meno, hoci i my dve  si budeme musiet na seba zvyknut . Vcerajsia prva noc nebola vyhra.... Som hore od tretej a ani to spanie predtym nebolo bohvieco. Nacuvala som kazdemu buchnutiu, skrabaniu, skucaniu.... Mozno jej chybali sestricky, mozno mamina...,mozno zname prostredie. I ja som neista. Nie som vzdy taka silna, ako by som chcela byt. Byt sama moze byt fajn, ale obcas je prepotrebne niekoho pri sebe mat. Jeden sa sam o seba opriet nemoze.
Ale nechcem pisat iba  o neistote ci pochybnostiach. Kto ich nema? Ak verim v to,ze vsetko ma svoj zmysel , tak i moje sucasne postavenie zmysel ma. A moje umenie tiez. Pride mi neskutocne ako sa mi dari. Moje veci sa pacia! Dostavam emaily a pochvaly a ja ich hltam a hltam a hltam.... Oh, ako dokazu slova hriat! Milion krat dakujem! V poslednom case som dost rozcitlivena, rozplace ma kadeco. Aj teraz sa mi chce plakat ..., lebo sa tesim,ze moja praca tesi .  Ake rozmarne bolo cele moje strachanie?
Dnes asi nezverejnim nijake fotky. Som unavena a viecka mi padaju. Este mam nejake objednavky a skicar s nedokoncenou skicou caka vedla mna na stole. Preto sa rozlucim a len poprajem dobru noc vsetkym,no najma tym,  ktori sa tiez ( niekedy)osamote  boja. 

No comments:

Post a Comment