Sunday, February 13, 2011

Mozole

Haha...zacnem trocha tazsie robit a hned sa mi vyhodia na rukach mozole. A keby som aspon bola s pracou hotova! Nastastie rodicia usudili, ze stav je zly a ze mi pridu pomoct. Po dvoch dnoch malovania, od zajtra uz len v rukavickach;).
Velmi mi chybaju moje dennicky. Som podporovana Sashou. Chvalim sa,ze len pred par minutami som dala na predaj dalsi dennicek a uz je fuc. S pomocou rodicou pojde prerabka mojho bytu rychlejsie a ja budem moct konecne vytvarat nove dielka.
 Oh, este sa priznam ,ze si hladam spolocnika. A ze ich je dost na vyber, to mi mozete verit. Nevravim o nikom inom ako o psikovi. Utulky su ich plne....zial. Myslienka, ze aspon jednemu z nich poskytnem coskoro teply domov, ma prijemne hreje pri srdci. Ktohovie, mozno neostanem len  pri jednom...
Mamina mi akurat omotala ruky do obvazov a tazsie sa mi pise,preto uz len uverejnim fotky mojich poslednych zverejnenych veci na predaj.

(Ps: S babikou , volam ju Alice, sa mi bude tazko lucim ak si ju niekto vyberie. Mam ju velmi rada. A dennicek, nuz, tiez som na neho pysna.... a hadam bude aj ten niekto v Leviciach, komu uz coskoro poputuje...)

1 comment:

  1. Óóó, tak som si pozrela viacej príspevkov a som ohúrená z tvojich veselých vecičiek :)
    .

    ReplyDelete