Wednesday, February 2, 2011

Na zaciatok celkom 'fajn'

Su to este len 4 dni,co som sa odhodlala s predajom na Sashi a uz sa dostavilo to, o com vsetci tak chvalospevne hovoria. Je to pravda, komplimenty a hrejive slova obdivu ,posuvaju ich autora k dalsej tvorbe  omnoho silnejsie nez cokolvek ine. Je neopisatelne prijemne pocut,ze to ,co vyslo spod vasich ruk, sa niekomu inemu paci . Navyse, dva z mojich vytvorov si uz nasli noveho majitela a to je pre mna druha 'facka'. Tieto dva denniky mi znova ukazali,ze musim viac zabrat a hlavne,ze to zmysel ma. Som vdacna vsetkym,ktori ma doma podporuju.....hm, hadam im to budem musiet povedat osobne(nemyslim,ze o tomto blogu vobec vedia). A tu su tie dva slavne exemplare, ktore uz coskoro - v makkuckych  bublinkovych obalkach- opustia Maurerovu ulicu ,aby poputovali do Serede:


Na dnes sa s Vami rozlucim...vedla mna lezi ruzovy dennicek,ktory caka na svoju kresbicku a dekoracie. Tu u nas este vladne rano(psssst! vsetci tisko spia...) a tak ho idem 'uzitocne' vyuzit.

No comments:

Post a Comment