Monday, March 14, 2011

Ked laska boli alebo existuju anjely?

Viete ako plati,ze po smiechu byva plac. Tak sa pytam, ci to plati aj naopak. Ci po placi byva smiech? Vraj ked byva zle, tak sa akoby zazrakom objavi niekto alebo nieco a vsetko sa razom zmeni. Niektori ludia, ako i moja mladsia sestra, tychto ludi nazyvaju anjelmi. Tak vcera som ich stretla. Jeden z nich mal rysave vlasy a vyzeral ako velmi pohladne dievca. Vedla jej noh cupital bielo-hnedo flakaty psik . Padol si do oka s mojou Holly. A s jeho majitelkou. Slova, co vravela, boli i moje. Novy byt, prazdnota, male mesto, spomienky na cudzinu..... ved nejako bude, prid, caj, jej cajovna.....4 a 2poschodie. Pozvanie som prijala. Uz sa tesim na horuci napoj! I na priatelstvo .
A potom..... potom som stretla anjela cislo 2. Stary priatel. Oh, ako dobre je ich najst. Cisla i usmevy sa vymenili. Strucne info ,aby sa vyplnili prazdne miesta,ked sa za nami docasne  zlahla zem.
A bude dobre.
Cas bezi dalej.
Trocha ma mrzi,ze som v posledne dni neurobila nic pre Sashe. Trapila som sa s anglinou, chystala material a projekty na vytvarny kruzok, co tento tyzden vediem. Tuto su kamienky, nazbierane az v susednej dedine, malovane akrylom a ceruzou. Budu sa pacit detom? Ja si ich schovam a po jednom pribalim do papierovych obalok ako odmenu pre mojich zakaznikov.
Ved i oni su anjelmi. (tymto dakujem Janette, ktora mi vcera poslala email, aky hladi. bez opytania, bez prosby, len tak. hladiace emaily mam rada. a teraz viem,ze kdesi v dialke mam tiez priatela, ktory sa diva na svet ako ja. so sklopenymi ocami.... )
Na zaver pripajam  spominane  rybicko- kamienky. Ak sa zdaju smutne, nevadi. Rozveselia sa, ked poplavu.... a ja ich drzat nebudem. Lebo ak by som im vzala slobodu, nikdy by ma nemilovali ( nie, nasilu ich drzat nemozem...a ja viem,ze chcu plavat inam ).

No comments:

Post a Comment