Tuesday, February 7, 2012

Robim vsetko mozne, len nie to,co mam

Poznate to? Mate cosi na praci ,musite to urobit . Skor ci neskor musite.
No prv, nez sa do toho pustite, urobite este toto a potom tamto.... U mna je to stale tak. Uz niekolko mesiacov odkladam obaly na dva fotoalbumy ,ktore mi ista zakaznicka poslala. Citim sa vinne ,ze ich tak dlho  u seba schovavam a nie a nie ich 'obliect'.
Az teraz.
Ked sa mi doslova 'nakopili' zakazky na velke babiky, chytam prvy fotoalbum a striham a sijem....radujem sa z kazdeho jedneho stehu ako male dieta.
 ,,Uz iba  jeden  , potom pojdem, slubujem....'' nahovaram si, ale pravda je taka, ze som sa do babik este nepustila. Hlavicky netrpezlivo cakaju na parapetnej doske, kedy im dam make-up.
Mozem ja za to,ze mam taku povahu? Radsej robim veci z vlastnej vole, nie ked som k nim prinutena.
Navyse, vcera som sa zabavala aj s fotakom a obsivanie fotoalbumu som si fotila. To tiez nezvyknem. Ale teraz nelutujem. Lebo inac by som nemala tieto zabery, ako.....




ked vyberam vhodne obrazky. Rozhodla som sa pre vtacikov . Budu pre dievcatko. Chlapcek bude mat rybicky. Napadlo ma totiz, ze so vtacikmi je to ako so spomienkami. Strnk-brnk a uz su prec. (Podobne aj rybicky, len zblnk-zblnk a odplavaju prec.)

Dlho som zvazovala ako obrazky na prednej strane zoradit. Chcela som ich tam dat vsetky, ale opustila som od toho a nechala vsetkom na jednom- no zato najvacsom vtacatku.

 Silo sa mi jedna basen....


A este vcera vecer vyzeral fotoalbum takto. Bola som prilis unavena, aby som cokolvek na nom menila, no dnes to vidim inak. Este nie je dokonceny, mnohe pribudne ,ale uz si chystam noznice, lebo nieco pravdepodobne aj ubudne.

Takmer som zabudla, v ramci robenia vsetkeho mozneho len nie toho, co mam, som sa hrala s fotkami a teda aj navrhmi na nalepky. Dostala som slub, ze dnes vecer sa im da finalny look a tak sa tesim ako male dieta. Viem presne ako maju vyzerat.....


Kuk na neopracovany navrh.

Nuz a to je asi vsetko, ak  odratam aj  dnesnu navstevu u stolara, u ktoreho som si bola  dat zarezervovat drevene dosticky na bodkovane obrazy.

Myslim, ze je nacase, aby som pristupila k svojej praci zodpovednejsie a neodklala potrebne na neskor. Je pravda,ze v strese sa niekedy podaria veci lepsie ako v pokoji...., ale na tom by stavat nemala. Lucim sa teda, lebo ani pisanie blogu som v dnesnom harmonograme nemala naplanovane. Ach  jaaaaaj,ale ze nie som sama,ze?

Cingi-bom!

ps: ohladom mojho posledneho blogu, oznamujem iba,ze veci dopadli zle, zle,zle..... nemozem vsak o nich pisat do blogu o fotoalbume, lebo si to nezasluzia. Pisem 'moje' modlenie ,aby som sa niekoho nedotkla , stoji za 'prd'. Malickym, co odisli, uz je dufam v psom nebicku teplucko. Pre nich cinkam tichucko na zaver ,iba:  cink-cinky-cink.














No comments:

Post a Comment