Saturday, February 4, 2012

Modlim sa...


 V poslednych dnoch som sa mnohokrat pristihla,ako sa modlim. Najsmutnejsie na tom je, ze ani netusim ku komu. Chcela by som v nieco verit, ale nejde mi to. Cim viac sa snazim, tym viac smiesna sa citim. Zaludok mi zvlastne zviera,v takom krcovom napati......cosi mi hovori, aby som prestala lutostne mysliet a zacala konat.
Aj som konala.
Vytocila som cisla.
Sla som tam osobne.
Navrhla pomoc.
Zivot si naplanoval cosi ine.
Zapinam pocitac o cosi castejsie ako bezne. Hladam,snorim, citam....kazdy riadok.
Som pomatena? Potrebujem prasky?
Najhorsie na tom je, ze nechapem, preco to my- LUDIA robime.
Nechcem zniet zahadne. Pisem o zvieratkach,ktore trpia.  Facebook je ich plny. Internet je nimi nasyteny. To aby sa nezabudlo. I ja zdielam. Ale to mi na hrdinske 'bitie sa do hrude' nestaci.
Asi so mnou nie je vsetko v poriadku, neviem si vychutnat ani hrncek horuceho caju, ani teplo pod dekou....myslim na to, ze ja sa mam a oni nie. Viac, nez kedykolvek predtym si uvedomujem, aka som naivna. Co vsetko sa okolo deje a dialo. I to, ze nemam hrosiu kozu a ak sa vcas neprepleskam, tak nikdy nikomu nepomozem co i len darovanim jedla,prikryvok ci hraciek. Alebo sa uz nebudem moct modlit, aby tieto stiplave - do kosti lezuce zimy prestali.

Aj preto som vcera isla s priatelom do Kosic a v nakupnom centre som hladala naplaste radosti. Neskor v aute padla veta, ze: ,,...to je mile, ked vam zenam staci aj drobnost a tak sa z nej tesite.'' Doteraz sa tesim. Z pletenych rukaviciek, z maleho srnciatka na dlhej tenuckej retiazke a z penazenky so zajaco-srnkou . Vsetko vyhodna kupa, vsetko vypredaj.


Dnes som sa  potesila tiez. Dosla mi objednavka na platacie nite(alebo sa spravne volaju latacie ?). Mala som stastie pred par dnami, ked som nahodne natrafila na distributora a mohla si z katalogu vybrat odtiene podla zelania.


Coskoro z nich budu dennicky, ako tieto:


Najradsej by som z nich sila hned a zaraz, ale nemozem zabudat ani na velke babiky. Naposledy som zhotovila tieto dve :



a na dalsie sa 'caka'. Zacnem na nich pracovat hned ako dokoncim tento blog . Vlastne hned po tom, ako do treskucej zimy vonku zoberiem vyvencit svoju Holly. Potom sa vinne-nevinne zababusim do deky, zapnem telku a budem modelovat..... A budem modelovat aj ked u mna zazvoni zvoncek a pride ma navstivit sestra s jej Lujzou Bananovou(yorkie, ktory miluje banany) a budem modelovat aj vtedy, ked uz bude vonku davno tma.

Nuz a poritom vsetkom, sa nezabudnem nadalej modlit.

cinky-cink










No comments:

Post a Comment