Monday, February 27, 2012

Okuliare

Moj svet bude odteraz iny. Ostrejsi. Uprimne, prvy dojem nie je taky, aky som cakala. Ked som z chodnika  na svetri visiacom na balkone ,sice na prvom poschodi ale aj to sa rata, odrazu videla pletene ocka, az som sa prelakla. Doteraz bolo vsetko take 'smooth'...hladucke, struktura veci sa jemnucko rozmazavala a ja som si na nu zvykla. Odrazu su vsade kamienky a ocka a bodky a ciarky......Hackovane obrusky mi u mna doma doslova pichali do oci ,tolko ich bolo !
Otestovala som si teda svet inych a dospela k zaveru, ze taketo ostre videnie nie je nadmieru dobre(v to som dufala). Je presne take, ake ma byt. A tak som sa s okuliarmi na nose postavila pred zrkadlo a dala sa do skumania vlastnej tvare. Chlpky, vyrazky, vrasky..... vsetko tam nahle bolo. Chvilu to trvalo, kym som to stravila  a mozno este stale travim, lebo zakazdym, ked prebehnem okolo zrkadla, po ocku nan mrknem a ucim sa uverit novej realite. Toto som 'ostra ja'. Upokojujem  sa myslienkou, ze odteraz aj moje fotky budu ostrejsie a namiesto 100 ,z ktorych vyberiem 10, nafotim odteraz len 10 a to jastrabie ostrych...
A tak som si to vyskusala. Nuz a hoci cez moje nove sklicka toho vidim viac, nie som si ista, ci chcem aj ukazat viac ako treba. Veci su predsa krajsie ak su aspon troska zahalene tajomstvom. Navyse, mala by som respektovat zelania babik, ktore boli v kratkosti typu: ,,Sme hole!'' ,,Nemame vlasy!'' Jasne, ja viem, respektujem. Tiez tu neprikladam zaostrenu fotku mojej tvare;) a tak len maly kuk z toho, na com teraz pracujem.

Babik je o trosku viac. Aby som bola konkretna, je to stastna 7-cka. Dufam,ze tento tyzden budu vsetky hotove. No v to len dufam,lebo v poslednom case toho riesim o cosi viac. Coskoro je marec a teda aj moje prve danove priznanie. No a z toho dovodu vela casu travim na nete luskanim zakonov a pravidiel a snazim sa vyselektovat, pod co spadam, co musim a co nie.
Ako napriklad, ci musim hlasit stavebnemu, ze z domu podnikam a zmenit si obyvacku na 'prevadzkaren' . Zda sa,ze v mojom pripade tak ucinit nemusim, lebo inac by som , vazeni a mili,  musela cestne priznat, ze 1,5m na mojom gauci okupujem svojim' podnikanim'. Plus dve a pol policky z 5tich a tri kose v spalni, co ja viem, mozno 2metre maju dokopy..... Pre presnu predstavu, hla.....par zaberov z mojej pracovne:



Robim si z toho zarty, no len preto, lebo uz ma nebavi 'srdit sa'. Clovek potom rychlejsie starne a pohlad na to s novymi dioptriami nie je vobec lakavy;).

Lucim sa s vami a zelam krasny utorkovy den!

Cin-cin-cinky-cin !

No comments:

Post a Comment