Monday, May 13, 2013

Zelené srdcia

Keď som pred pár dňami modelovala bábiky, pridala som k nim na plech aj päť malých vtáčich telíčok. Včera v noci som znova nemohla spať a tak som o 4 ráno vytiahla kufrík s akrylovými farbami a maľovala , až dokiaľ nebol čas ísť vyvenčiť Holly. Dnes som  tým drobulienkom so zelenými srdiečkami pridala retiazky a ľanové biele stužky. A prečo zelené srdcia? Lebo verím, že zelená je nádej a .....ja som vám v poslednej dobe dostala maily , ktoré boli tak citlivé a tak beznádejné, že som nemohla ináč ako zamerať sa na zelenú a dať ju tak všetkým snom.
A biele jednoduché stužky.....
len podčiarkujú to, čo som týmito vtáčatkami chcela povedať.
Hľa, tu sú všetky pokope.....
Dve vtáčatká sú v belasej, dve tyrkysovej, jedno v sivej...
..i retiazky sú kadejaké- od zlatej, cez striebornú až po bronzovú s ľanovou stužkou...
A tu sú už zase zabalené....tak nejak putujú na svoju cestu k zákazníkom.....
..len ich ešte zvyknem dôkladne omotať v bublinkách:)
 
V Bobekove sa urodili aj iné malé vecičky...,ale zatiaľ iba toľko...zvyšok si ukladám do vrecka. Veď i zajtra je deň :). Nateraz už len tíško zacinkám...
 
Cink....cink.....cink...cink
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment