Tuesday, April 30, 2013

Troška detailnejší pohľad- tentokrát bábiky v hlavnej úlohe a potom už mlčím ako ryba....

Čas rýchlo beží a Holly už čaká na rannú venčovačku. No ešte skôr ako jej pripnem vodítko , ukážem vám bábiky, ktoré som počas svojej nanútenej dovolenky zhotovila. Nakoľko som bábiky nepridala na nijakú predajnú stránku, príde mi až neuveriteľné, že všetky do bodky sú predané a už majú svojich majiteľov:). Čo viac si môže autor želať?
Nuž a tu sú...slečny, ktorým som ani nedala mená...,ale som si istá, že ich v tejto chvíli dozaista majú...
 ....priznám sa, neboli zhotovené úplne naslepo...nejaké indície som predsa len mala. O dve bábiky prejavilo záujem isté žieňa a obe si ich aj vzala.  Podľa popisu mala byť jedna s hnedými vláskami a druhá blondínka.
 
 
 
I táto slečna putovala pod ochranné krídla už spomínaného kupcu. Tentokrát však úplne nečakane, bez objednávky...bez predchádzajúceho opisu.... Takto pomaly sa rodila:
 
 
 
 
 
 
 Voila ! Tu je hotová!
Do tretice sa u mňa narodila ešte jedna vlasatá slečna. Indície boli : ryšavé vlasy, vrkoče, fialová , žltá, oranžová farba ..... A tu je, šťastne predaná :).
 
 
A to sú všetky. Spomenula som, že som sa od roboty nepretrhla? Hoci som vééééééľmi chcela.... (je načase poradiť všetkým podobne trpiacim dámam, že zázvorové koláčiky ani lízanky z lekárne nepomáhajú:). Ale teším sa z nových síl....veď vidíte. A sľubujem, že na bábiky, hoci sú tak náročné, nezanevriem.
 
Cinkám na záver....
 
Cinkylink !
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

No comments:

Post a Comment