Monday, April 29, 2013

Troška detailnejší pohľad - tentokrát kresby v hlavnej úlohe

Keďže stále vládzem, intenzívne ťukám ďalej..... Ako prvé vyberám kresby, ani to nie všetky...., ktoré som počmárala , keď mi to žalúdok dovolil:). Upravila som aj staré a nimi teraz začnem:
 
 
 ..rada by som ich natlačila na pohľadnice alebo nálepky a sama si chcem nejaké natlačiť na tričko....
Nezabudla som ani na svadobné..hoci tie tu nemôžem v plnej kráse ukázať, nakoľko sú na nich adresy mladomanželov..A tak vám ukážem aspoň pozvánku k stolu,lebo tá nič neprezradí :
 
Tááák a teraz prišli na rad nové kresbičky...
 
 
 
Toľko zo slečien...a teraz z inej -typicky bobekovskej kolekcie :)
..v nej som si nakreslila malých ochrancov....
..na žltom.....
 
 ..aj na sivom recy papieri...
....a znovu dievčence a ich malí chránenci....
 
 
 
..a posledný...
 
Jééje..a to je všetko....až niektoré z nich vyberiem a budú zdobiť náhrdelníky, prídem sa pochváliť. Čestné bobekovské !
 
Ciny liny bonky bom!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment