Thursday, July 26, 2012

Balickove dakujem

Mam rada ,ked u mna zvoni postar(u nas je to postarka) a ma pre mna balik. Vacsinou tomu tak byva, ked si nieco objednam , na com nie je nic prekvapive.
Ine vsak je, ked k Vam balik dojde bez Vasho pricinenia. Hadam ani nemusim pisat,ze taky potesi dvakrat tolko ako ten vopred naplanovany .
A tak u mna skoncil balicek od BUGi :

...o ktorom som uz davnejsie pisala a z ktoreho brosnicku doteraz nosim pripnutu na kabelke.
Tak podobne necakane u mna skoncil aj balicek od Miramar :
...z ktoreho sa miniaturne gombicky uz davno rozleteli na svetriky mojich posledne zhotovenych babik.
Nuz a pred dvoma dnami u mna zakotvil dalsi balicek :
..s takymto listkom vo vnutri. Opat jeden z tych z necakanych ...
Starostlivo odstrihnute rukavceky z pletenych svetrov su presne take, ake ja vyhladavam pre svoje babiky. Vybrala som ich z krabice a zas do nej vlozila hadam aj zo 10krat a som si viac nez ista,ze do nich svoje najnovsie babiky obleciem.

Tymto sa chcem podakovat odosielatelom za balicky, ktore prisli len -tak, aby potesili .
DAKUJEM!
A tentokrat len pre Vas cinkam na zaver

Cinky linky......




1 comment:

  1. Bobíku, to je tak krásné tohle balíčkování. Dělat si vzájemně radost...co může být hezčího?
    Vivi

    ReplyDelete