Monday, July 16, 2012

Ospale rano....

Tak sme sa dnes zobudili do ospaleho rana. Aspon tak sa mi to zda,lebo hoci ja som uz davno hore (chapaj  daaaaaaavno), vsetci u mna este spia.Nuz a tym 'vsetci'(okrem mojho priatela, mojho psa a mna samotnej) myslim sestru a jej syna, ktori k nam vcera zavitali a ostavaju na 10dni. A tak sa znova ucim chodit po spickach ,hoci pomedzi vsetky tie veci, co mi odrazu zaplnili dlazku, sa hadam ani inac ako spickach chodit neda.

Este si netrufam plne odhadnut ako velmi mi tato navsteva ukradne z pracovneho casu, ale budem sa bit o dusu. Najma kvoli tomu,ze som nesmierne potesena reakciou mojich zakaznikov, lebo.....



...tieto styri kreslene buttonky sa napokon tak pacili, ze dve z nich sa kompletne vypredali!!! (uz sme   doobjednali dotlac,len tak mimochodom). Ak sa mi podari, este dnes sa vo svojom oblubenom kresle na balkone stocim do klbka a so skicarom v ruke budem navrhovat nove odznaciky.

A mozno sa radsej pustim do dalsej babiky, lebo zoznam cakajucich tlaci a ja viem,ze kazdy by chcel mat tu svoju  co najskor doma. Dve slecny stale tichucko cakaju, starostlivo ulozene v kosiku s recyklovanym oblecenim , kedy na ne pride rad. Este vcera boli tri, ale jednu som z nich ukradla. A hla tu je. Dostala meno Emily a mne sa zda,ze sa k jej este detsky naivnej a zensky koketnej tvaricke hodi.
(...navyse, dovolim si znova vyzdvihnut malicke pruhovane gombicky na jej pruhovanom svetriku. Su od Miramar. Este mi zvysili tri a je velka pravdepodobnost, ze sa dnes alebo zajtra minu....).

Verte alebo nie, za ten cas, co tu tukam do pismeniek na mojom mini netbooku, sa Holly zobudila, ale len na chvilocku a uz znova spi. A vstal aj priatel a hra sa s mojim fotakom. Mam chut dat mu po prstoch, lebo s jeho technickymi informaciami o mojom fotaku a cisto muzskym zaujom stlacit kazdu gombicku ,co na fotaku najde, mi chce nastavit fotoaparat do 'stavu', kedy bude fotit prakticky sam. Marne sa mu snazim vysvetlit, ze pod jeho dohladom stracam ten zvlastny pocit z mojich fotiek,aky sa mi na nich mimochodom paci a fotky sa stavaju  akesi surove. No to je tak zbytocne ako keby som sa mu snazila vysvetlit ,aky je  rozdiel medzi levandulovou fialovou a jej pribuznou kralovskou fialovou ;).

V druhej izbe sa vsak u nas este tuho spi a mozno i u vas je tomu tak  ....preto  sa budem lucim po spickach a cinkam len tak tichucko....

cinyciny-cink-cink-cink..... 


No comments:

Post a Comment