Wednesday, December 26, 2012

Od jula do decembra

...ubehlo strasne vela casu a mnohe sa zmenilo. Je mi velmi luto, ze som cely ten cas zanedbavala svoj blog, hoci som dostala maily s prosbami,aby som pokracovala. V hlave som pisala o 100/6, ale v reale som sa akosi nezmohla natukat jedno jedine slovo. Viem, vsetko ma svoje priciny a ja som davno  pochopila, ze casy, kedy som si s pravidelnostou svajciarskych hodiniek sadala k dennikom, aby som do nich zapisala novinky dna, su uz davno prec. Navyse, mam na koho namierit prst a oznacit ho za vinnika,pre ktoreho som sa odmlcala. Hoci pravda je,ze som to najskor ja,kto potreboval zresetovat a na chvilku odbocit z vyslapaneho chodnika. Ale zacnem pekne po poriadku....
Zacalo sa to  prstienkom a nasledovalo nekonecnou pripravou....Vsetko to vyvrcholilo 1.decembra - v den, ktory mi spred  mena zmazal pomenovanie slecna...
A hoci to bola svadba v znacnej miere handmadova a teda mohla by som na nu zvalit vsetku vinu...
...pravym vinnikom mojej dlhej odmlky je tento nenapadny dreveny nastroj:
Az sa mi verit nechce. Zda sa byt taky nevinny. Ale zdanie klame. Vytvara zavislost. A ja som sa nahle nevedela nabazit pribudajucich ociek . Doteraz sa ich neviem nabazit. Kazda zavislost za sebou nechava stopu a mne sa nahle zacali v skrini hromadit makkunke vyrobky.Schovavala som ich, lebo sa nehodili do bobekova a ja som nemala odvahu niekomu vysvetlovat,ze hej, aj toto som ja. Ani teraz si nie som na 100% ista, kde svoju zavislost zaradit. Povzbudenia typu,ze dnes uz hackuje kde-kto, ze sa mam radsej vratit k babikam, iba posilnili moju tuzbu schovavat sa. Na dnes vsak urobim vynimku a v ramci ospravedlnenia sa, vytahujem dokazy.



(Ta skraboska mi padla do cesty cisto nahodne a zdala sa mi skvela na maskovanie identity.)
Okrem tychto velkych veci, sa u mna (najnovsie) zacali rodit aj vecicky malicke,ako tieto bezprste rukavicky:

A taktiez nakrcniky...ale tie tu vytahovat nebudem. Lebo tie jedine som uz verejne odhalila.
Uvazujem teda nad otvorenim noveho obchodika..., lebo nevravi sa,ze kazda vec ma svojho majitela? Ale o tom este pouvazujem....
 Osobne si myslim,ze kazdy si  raz za cas  potrebuje odbehnut a tvorit aj nieco ine, ako to, co 'musi'. Mozno aj vdaka odreagovaniu sa hacikom, som znova nasla chut malovat :
...nabrala som odvahu a kupila si retiazky na kolekciu o vtacatkach:
...vykupila som sekac, aby som nakupene veci postrihala a vyrobila nahrdelniky:
...a zas a znova si objednala nazehlovaci papier na nove tricka:
Nabrala som aj cerstve sily na robenie babik:
 

..takze.... 
Zhrnam to vsetko dokopy a vyhlasujem, ze na nieco ten maly hacik predsa len dobry bol.
 
Hoci sposobil,ze som sa stiahla. No uz sa polepsim a dokazem to o chvilocku...lebo sa vam este dnes chystam porozpravat o vianociach v bobekove, o splnenych prianiach a predstavim vam Karolka Bublinu.
 
cinkam teda na chvilocku a iba potichucky
cinky-cinky-cinky...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

5 comments:

  1. Wow, tie hackovane svetriky su vynikajuce, a ja v nich vidim Bobeka, farby sem, farby tam, striedanie. Presne Bobekovo hranie :) Prosim si taky, :) xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. juuuu, tesim sa,ze sa ti lubia ! inac, az by si mala naozaj vazny zaujem, smelo mi napis spravu. no tesim sa uz beztak. na povzbudenie to staci;))).

      Delete
  2. Vierka podľa mňa by sa tie pletené vecičky hodili do tvojho obchodíku. Sú krásne typicky Bobekovské ;)

    ReplyDelete
  3. dakujem lillit....uz mi to trva vecnost, budem sa musiet rozhodnut, lebo sa nespravam ferovo k uz hotovym vecickam. hadam sa mi dnes v noci nieco rozhodujuce prisnije....a mozno by som mala nasledovat hlas tych, pre ktorych to vsetko robim:).

    ReplyDelete