Friday, June 8, 2012

O peciatke


Kazde rano, ak sa to ovsem da, si pocas jedenia jogurtu a Bebe keksov , citam clanky na nete. Dnes som surfovala medzi blogmi s navodmi , ako si jednoducho zoriginalnit svoju tvorbu. Zaujali ma najma peciatky . Asi preto,ze uz dlhsie koketujem s myslienkou si  nejaku objednat. Ale domaca vyroba je predsa len domaca vyroba a usetrenie peniazkov je len dalsie plus. Tak som zabehla do papiernictva a kupila si tam najvacsiu gumu na gumovanie, aku tam mali. Hladala som aj rydla, ale tie sa zial objednavaju. Takze som napokon skoncila so svojimi starymi, prilis hrubymi na takuto detailnu pracu. Nuz co uz, robila som, co sa dalo.
A takto nejak to vyzeralo, krok za krokom, ako sa moja peciatka rodila:
Najskor som si na gumu nakreslila jednoduchu kresbu zajaca a pod nu zrkadlovo nazov Bobek.
Guma bola makkucka, rylo sa lahko, len siroky koniec rydla ma mrzel a chvilu som veru zvazovala, ci sa do napisu vobec pustit.
Napokon som to nevzdala a lenco bola peciatka na svete, pokrstila som ju atramentom a vyskusala.
Najskor som nou peciatkovala  biely papier a zhotovila si darcekove karticky...
 ..potom som ju vyskusala na farebnych papieroch a nakoniec som nou opeciatkovala aj papier krepovy...
...lebo som chcela zistit ako by vyzeral taky moj vlastny bobekovsky  baliaci papier.
S vysledkom nie som maximalne spokojna, ale pohlad na peciatku ma hreje a to sa mi rata. Navyse, gumy som si kupila dve. Tu druhu vsak pouzijem az vtedy, ked si zaobstaram kvalitnejsie rydla.

Mozno sa to ani nezda, ale cele toto peciatkovanie mi zobralo pol dna. Nastastie mi ostalo dost casu aj na babiky. Nacakali sa uz prilis dlho.....
Nebolo by fer nechat ich dalsiu noc prespat v ich hlinenych farbach.
Prezradim,ze jeden z tychto dvoch sa coskoro premeni na detsku dusicku....

.. druhy na anjela.
Ktory bude ktory, este netusim.

Zato v babikach mam jasno, lebo jedna ma byt vystredna, druha zas utiahnuta.
A zajacik? Toho mi je najviac luto....lebo ako sondujem svojou postou, tak sondujem,  neviem najst toho, kto si ho vyziadal. Preto ak nahodou cita tieto riadky, nech mi napise.

Vonku sa uz pomaly stmieva.
Coskoro budem musiet zapnut svetla.
U mna sa den este neskoncil .
No ak sa konci u vas, tak vam zvonim tichucko, tak tichucko, ako sa len da...

cincincin.....










1 comment:

  1. bobečku, skús si pečiatku vyrezať orezávačom alebo skalpelom, na jemné detaily sú to nástroje na nezaplatenie ;)

    ReplyDelete