Thursday, June 7, 2012

Jedna kopa !

Boom. Vsetko sa mi straca v jednej velkej kope ! Trosku tu a troska tam - a vysledok akoby nikde nebol.  Vzdy niekto zavola, ktosi zaklope na dvere, kamsi treba utekat, cosi treba nakupit.....a ked nikto neklope, nevola a nicoho nechyba, chce sa mi az chorobne tuzobne spat.
Vsetko by som mohla zvalit na pocasie. To mi nikto nebude zazlievat.
Alebo na moju fenku Holly. Lebo ta sa vzdy prida. Schuli sa pod dekou do klbka a hreje ma na brusku tak prijemne, ze sa snivaniu nadobro neda odolat.
Podobne by som mohla vinit mileho, ktory uz lezi v nemocnici a zajtra ho caka operacia kolena. Myslienky mam kvoli nemu ta-tam - v sukromnej izbe , kde teraz odpociva a sleduje program na plazmovej televizii (tot posledne info).
Nech vsak zvalim vinu na kohokolvek, v konecnom dosledku som to ja, koho ta 'kopa' mrzi a kto si za nu moze.

Vlastne ani sama neviem, ci to bolo vsetko az tak na skodu ... Lebo ak by sa  ta kopa nespravila, nebolo by ani mojich novych sandalok, ktore si doma potajme obuvam, lebo vonku je zatial na ne prilis vela mlak.

A nebolo by ani toho najlepsieho zeleninoveho kolaca, aky som kedy napiekla z cukety , spaldovej mucky a trstinoveho cukru.
Rovnako by nebolo ani sladuckych marhul , ktorym neodolal nik, kto sa u mna zastavil.
Na svet by neprisli ani nove nalepky.....
..ci dve malicke babiky, ktore spolu s ostatnymi trpezlivo cakaju na 'make-up'.
Nuz a nemala by som ani tuto malu kyticku zltych ruzi, ktorych krase som dnes, pri nakupe potravin do nemocnice, podlahla.
Smeju sa na mna zo stola a vravia mi, aby som na nejaku pomyselnu 'kopu' zabudla. Lebo  vsetko je presne tak ako ma byt.

Hm, mohol by niekto tak krasny klamat?

Na zaver z kopy cinkiliniek vyberam pre dnesok tu najklasickejsiu aku poznam :

CINK CINK ...








No comments:

Post a Comment