Wednesday, July 8, 2015

BOBEK IN UK ( košieľka )

Keď som bola nedávno u Bumkinovcov, zhovárala som sa s Lucy o oblečení , no a niekde vtedy som jej povedala, aby ma nevnímala v tom, v čom som (mala som na sebe obyčajný časom odierkovaný biely nátielník , čierne športové nohavice, na nohách botasky), ale vo vintage šatách, lebo to by som bola naozaj ja. Možno ma poniektorí pochopíte, akoby som v sebe mala ešte jedno žieňa, ktoré nie je praktické, ktoré sa nehanbí ukázať ženskosť, zavesiť si na krk náhrdelník a do vlasov pripnúť sponu, na nohy si obuť sandálky  a cez jemne farebné vintage alebo retro šaty si obliecť tenunký bavlnený svetrík....  Mám tu ženu v sebe a je presne taká. Túlavá. Slobodná. Hravá. Bez strachu a obmedzení. Divné možno, no to žieňa je tak konkrétne, až mám pocit, že mi stačí natiahnuť ruku a dotknem sa tých jej šiat . To, čo ľudia na mne naozaj vidia , je iba výsledok praktickosti, behania za dieťaťom, unáhleného kočíkovania, nedostatku času a najmä pohodlnosti. Pozor, nie lenivosti! Nie to naozaj nie . Lebo hýbe sa mi ľahšie, keď  ma nikde nič neškriabe,netlačí,  neobmedzuje... Keď sme pred týždňom zašli na miestny sale , našla som tam niečo, čo dokáže urobiť kompromis medzi mojimi dvoma rôzne odetými ja. Košieľky.
 
 
Obliekam sa do nich a viac ako krásne, cítim sa skôr emocionálne, nostalgicky.... , lebo mi svojimi vzormi a farbami pripomínajú starú mamu a časy z detstva. Sú ľahúčke ako pierko a navyše prisahám, dýchajú so mnou , keď sa kamsi náhlim...
Nuž teda, obliekla som sa vám do košieľok.
A obliekam do nich aj svoje denníky.V sekáčoch je ponuka bohatá....
 
 
  (najlepšie sú košele pánske, z nich sa dá ušiť najviac obalov....ale vzory, pre mňa tak dôležité vzory, sú neporovnateľne krajšie na košeliach dámskych...)
 
Hm..., hladím tie obaly  prstami...kochám sa farbami. Neviem im nadlho odolať, už aj pracujem na novom zápisníčku. Chcem ho dokončiť čím skôr...tajne plánujem otvorenie Etsy obchodíka. Aj zajko tam pôjde... Už čoskoro...Len ešte dorobiť zopár vecí, na rady skúsených, aspoň 10 vecičiek aby bolo v ponuke.
 
PS:V nedeľu by sme chceli ísť predávať my.... Ktohovie, možno moje kúsky oblečenia niekoho tiež inšpirujú....
 
Cinkylinky Bonk !
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment